نشریه سیاسی کات ۲

نشریه سیاسی

نشریه سیاسی کات ۲

نشریه سیاسی

نوروز

نوروز
این عید ایرانی
این به یادگار برده زجمشید شاه
این نقش بسته بر ستون های پرسپولیس
همراه با بانگ چلچله های بهاری ز راه میرسد .
در آغاز این بهار برای ملت ایران
سربلندی ، پیروزی ، و آزادی آرزو کرده
برایتان بهارانی شاد از ایزد یکتا خواهانم .
نوروزتان فرخنده باد . 
 

                    نشریه سیاسی کات ۲

برای مردم ایران بویژه جوانان

برای مردم ایران بویژه جوانان که هر موقعیتی را تبدیل به تظاهرات و نمای های ضد جهان بینی و سیاست های رژیم می کنند چهار شنبه سوری عزیز ایرانی یکی از بهترین فرصت هاست.

جوانانی که عزاداری عاشورا را از تصرف رژیم بدر آورده اند و از آن وسیله ای برای بیرون ریختن انرژی و نیروی زندگی خود ساخته اند یکی از زیبا ترین مراسم ملی را مانند هر سال به جشن شکست دادن حکومت اسلامی دربرابر سنت های ایرانی در خواهند آورد.

با چهار شنبه سوری به پیشباز سال نو برویم و سال نو را بر حکومت آخوندی تلخ تر از همیشه گردانیم.

    رضا پهلوی

از خانواده قربانیان پشتیبانی کنیم

فراخوان فرزندان و اعضای خانواده قربانیان سرکوبگری جمهوری اسلامی به تظاهرات دربرابر دفتر اروپائی سازمان ملل متحد حرکتی در جهت دفاع از همه کسانی است که به دست عوامل رژیم اسلامی کشته و شکنجه و زندانی می شوند. خانواده های پوینده، مختاری و دهکردی، قربانیان آدمکشی های زنجیره ای و ترور، و زرافشان وکیل باشهامت قربانیان که سال ها به این دلیل در زندان بسر می برد و از همان جا به مبارزه خود ادامه می دهد، هم میهنان خود را فراخوانده اند که در تظاهراتی که به همت "فعالین ایرانی دفاع از حقوق بشر در اروپا و امریکای شمالی" برگزار می شود شرکت و از خواست های آنان حمایت کنند. خواست های فرزندان و بازماندگان آن مردان ازخودگذشته که جان و آزادی خود را فدای آزادی مردم کرده اند خواست همه ماست:

1- محکومیت نقض حقوق بشر درجمهوری اسلامی ایران
2- فرستادن گزارشگر ویژه حقوق بشر به ایران
3- استقرار نظارت دایمی بر وضعیت حقوق بشر در ایران

شرکت در این اقدام قابل ستایش فعالان ایرانی حقوق بشر در اروپا و امریکای شمالی کمترین کاری است که ما می توانیم دربرابر نثار جان و آزادی آن رادمردان بکنیم.

افتتاح کات ۲

http://kat.blogsky.comسلام ما از اون صفحه به دلایل فنی به این صفحه آمدیم.
.........................................................................................................................
اکنون دینی دیگر است در روزگارِ ما. فاسقان کمال‌الدین، عماد‌الدین، تاج‌الدین، ظهیرالدین و جمال‌الدین باشند پس دین شیاطین است. و چون دین شیاطین بود، علما قومی باشند که راه شیاطین دارند، و راه خدای تعالی زنند. یا داود لا تسأل عنی عالماً أسکرهُ حُبُّ الدنیا فیقطعک عن طریق محبتی أولئک قطّاع الطریق علی عبادی. در روزگار گذشته خلفای اسلام علمای دین را طلب کردندی، و ایشان می‌گریختند. اکنون از بهر صد دینار ادرار و پنجاه دینار حرام، شب و روز با پادشاهان فاسق نشینند. ده بار بسلام ایشان روند. و هر ده بار باشد که مست و جُنُب خفته باشند. پس اگر یک بار بار یابند از شادی بیمِ آن بود که هلاک شوند. و اگر تمکین یابند که بوسی بر دست فاسقی دهند آنرا به تبجُّح باز گویند. و شرم ندارند «ذلک مبلغهم من العلم». و اگر محتشمی در دنیا ایشان را نصف‌القیامی کند، پندارند که بهشت به اقطاع به ایشان داده‌اند. در نطق نزدیک بدیشان و در معامله دور از ایشان:
امّا الخیام فإنها کخیامهم
و اری النساء الحی غیر نسائها
إشدّ الناس عذاباً یوم‌القیامة عالم لم ینفعه الله بعلمه. خدای تعالی ما را خلاصی بدهاد. و رسوایی قیامت و فضیحت آن از ما بگرداناد. جوانمردا علماء‌السوء دیگرند و جهّال‌السوء دیگر. هر که بوی علم نشنیده، او را از علماء‌السوء نتوان نهاد. ائمة مضلون چون بدانند که راه خدای چیست، پس بحقوقِ آن قیام ننمایند. این مرد را از علماء‌السوء توان نهاد. اما آنکه از خدای تعالی نام شنیده بود، و از دین خدای تعالی نام شنیده بود. کجا عالم بود! ثبت العرش ثم انقش علیه. اول عالم باید بود تا پس بد بود. صدق رسول‌الله -صلعم- أشدُّ الناس عذاباً یوم‌القیامة جاهلٌ فاسقٌ ضالٌ مضلٌ، ثم یزعم بجهله و حمقه الّه عزیزٌ عند‌ الله و من ورثة انبیائه. أیّ داءٍ أدوی من هذا؟ و أیّةٌ حماقةٍ أعظم من هذه؟ «ذلک هو الخسران المبین»، لا دنیا و لا آخرة. «یدعو لمن ضرّه اقرب من نفعه، لبئس المولی و لبئس العشیر.