نشریه سیاسی کات ۲

نشریه سیاسی

نشریه سیاسی کات ۲

نشریه سیاسی

دعا

                 

با سلام

نشریه سیاسی کات از هموطنان خواستار است برای شاهزاده دعا کنیم.

ایشان اندک کسالتی دارند و در بیمارستان استراحت میکنند.

              عباس غیابی

        مدیریت نشریه سیاسی کات

نظرات 6 + ارسال نظر
... جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:27 ق.ظ

خدا کنه بمیره ...

یاد استاد جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:38 ب.ظ

به امید بهبودی و سلامتی ایشان در همه مراحل زندگی
سلامتی ظاهری و باطنی برای آن بزرگوار از خداوند خواهانم

تمنای شیرین گناه جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:39 ب.ظ http://mesbah.blogfa.com

به امید سلامتی
تقدیم به دوست اندک خاک وطن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ

چرا مرگ کسی را میخواهید که هیچ بدی از او ندیده اید
انصاف در گفتارتان طور خدا داسته باشید وخدا را ناظر بر اعمال وگفتارتان بدانید بیایید باهم دعا کنیم برای سلا متی وشادی
دل همه مردم به خصوص امام زمان ص وشاهزاده ولیعهد ----
هاشمزاده

داریوش اقبالی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ http://dariush2000.com

این بهار حادثه وار از تو می گوید
و وسوسه بودنت را در بکارت غزل ها می خواند
همه آسمان جای پای تو است
تو ، من را عاشق می کند
تو ، من را با بی تکراری در هر لحظه تکرار می کند
تو ، من را در هذیان یاسهای سفید قاب می کند
و من را در معراجی عمیق وا می گذارد
ای خفته بر بالین زندگی
خواب عمیقت مرا غرق ابهام می کند
این حال من بی توست.

یاد استاد شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ب.ظ

از حال ایشان ما را با خبر کنید
نگرانیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد