نشریه سیاسی کات ۲

نشریه سیاسی

نشریه سیاسی کات ۲

نشریه سیاسی

بدون شرح

سلام

جوونه و کمی گمنام

اسمش وحید هست و یه دنیا حرف اسه گفتن داره

نترس و با غیرت و با شهامت

که از دامن یه خانواده خوب پرورش یافته

با شهامت مینویسه

واین آخرین نوشته اش بدون سانسوره که عجیب با شهامت نوشته

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

شرایط اقتصادی خرابه*موقعیت کاری برای جوانان فراهم نیست *

امنیت کاری در هیچکدام از کارها وجود نداره * جوانان 23 حتی

گاهاَ 30 ساله هنوز به دست پدرها و مادرها نگاه میکنند * بهترین

تفریح برای جوانان ما اینست که در پارکی با دوستان بشینند و سیگاری

روشن کنند شاید اگر میوه و لبنیاب ارزان باشد مینشستند و مصرف میوه

و لبنیات میکردند و اگر شرایط کاری برای آنان مهیا باشد کمتر در روزنامه ها

شاهد اعدام جوانانی باشیم که برای امرار معاش دست به جنایت هم میزنند.

حدیثی از معصومی بود که از هر دری فقر بیاد فحشا و فساد وارد میشه

واقعاً هم همینه * خوب به اطرافمون نگاه کنیم و ببینیم .

واقعا فقر* فحشا * فسادهای اجتماعی بیداد میکنه.

بیایم به فکر جمع آوری ماهواره ها و پارازیت انداختن روی فرکانسهای ماهواره نباشیم بیایم با معذل بیکاری بهتر برخورد کنیم *بیایم فرهنگ کار کردن و فرهنگ کاریابی را

رواج بدیم. واقعا غیر این است هر پدر و مادری آرزوی سعادت فرزندشان را دارند؟

بیاییم برای اجتماعمان پدر و مادری خوب باشیم.

بیاییم به فکر جوانان باشیم.

چرا من یک جوان 25 ساله باید احساس یک مرد 45 ساله را داشته باشم؟

شور و هیجان من که به ظاهر جوانم کو؟

آیا جوانی کرده ام؟

آیا حق جوانی کردن دارم؟

واقعاً حق من و امثال من از منابع بسیار زیاد کشورم چیست؟

حتماً اعتیاد و بیکاری؟

تا بوده چنین بوده و تا هست چنین است.

گویا اینا باسه فاطی تومبون نمیشه.

و در آخر خوشحالم که با اسم و مشخصات خودم در وبلاگهایم مینویسم و

اسهال و استفراغ کسی را کپی  نمیکنم .

          تا طلوع

براش آرزوی موفقیت دارم شاید امثال وحید بدانند کوروشها که بودند.

رضا پ

خدانگهدار